piątek, 1 maja 2015

KONKURS: Majowa Rozdawajka!


MACIE OCHOTĘ NA DROBNE GADŻETY I COŚ DLA CIAŁA? OTO CZTERY ZESTAWY, KTÓRE MAM DO ROZDANIA! ZASADY ROZDAWAJKI SĄ BARDZO PROSTE, WIĘC ZAPRASZAM!

Zasady rozdawajki:
Skomentuj post konkursowy wpisując w komentarzu:
- numer zestawu, o który chcesz zawalczyć
- swoje imię oraz miasto, w którym mieszkasz
- adres e-mail

Czas trwania rozdawajki:
Od 1 maja do 28 maja

W razie wygranej:
Każdy zestaw zawiera dwie saszetki z kosmetykami firmy Le Petit Marseillais. Możecie użyć ich sami, podarować przyjaciółce, dziewczynie, mamie lub komu tylko chcecie. Ja proszę Was tylko o jedno. Podzielcie się ze mną opinią na ich temat! Do saszetek dołączona będzie karteczka z przypomnieniem oraz adresem e-mail, pod który możecie wysłać opinie (swoje lub po prostu osób, które zapoznają się z tymi produktami).

Zestawy:
Skład zestawu I: zakładka Deadman Wonderland, zakładka Mirai Nikki, kartka pocztowa Death Note, kalendarzyk Yuri.pl, saszetka kremowego żelu pod prysznic o zapachu kwiatu pomarańczy oraz mleczka nawilżającego z masłem Shea, migdałem i olejkiem arganowym Le Petit Marseillais.

Skład zestawu II: zakładka Deadman Wonderland, zakładka Mirai Nikki, kartka pocztowa Naruto, kalendarzyk Yuri.pl, saszetka kremowego żelu pod prysznic o zapachu kwiatu pomarańczy oraz mleczka nawilżającego z masłem Shea, migdałem i olejkiem arganowym Le Petit Marseillais.

Skład zestawu III: zakładka Orange, zakładka Mirai Nikki, zakładka Na dzień przed ślubem, kalendarzyk Yuri.pl, kalendarzyk Silver Spoon, saszetka kremowego żelu pod prysznic o zapachu kwiatu pomarańczy oraz mleczka nawilżającego z masłem Shea, migdałem i olejkiem arganowym Le Petit Marseillais.

Skład zestawu IV: zakładka Mirai Nikki, kalendarzyk Yuri.pl, kalendarzyk Kuroshitsuji, plakat Are you Alice?, saszetka kremowego żelu pod prysznic o zapachu kwiatu pomarańczy oraz mleczka nawilżającego z masłem Shea, migdałem i olejkiem arganowym Le Petit Marseillais.

POWODZENIA!

19 komentarzy:

  1. W końcu trafiłam na konkurs :)
    Wybieram zestaw nr III, moje imię to Kasia i miasto Rumia :)
    gemiiini1986@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybieram zestaw III :D Patrycja miasto Złotoryja e-mail: miyuki32271@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw numer II. Patrycja ,miasto Poznań, e-mail: patrycja.gorzelniak96@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Awww, zestaw numer III skradł moje serce. *-* Ochrzczono mnie Katarzyna, zamieszkuję w Lublinie, a mój e-mail to pikachuuu@tlen.pl ~

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestawik nr1 :D Julia Jańczyk, Kiełpino. kot777@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. zestaw numer I z L oczywiscie. Imie Natalia, mieszkam w Dabrowie Gorniczej, a moj @ to badacz@interia.eu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw nr III.
    Małgorzata, Rzeszów.
    mixik@poczta.onet.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym zestaw nr II :)
    Natalia, Bolesław (woj. małopolskie)
    monsterlight2012@gmail.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybieram zestaw 1 :)
    Agata, Lubichowo
    agata-matysiak95@wp.pl

    Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybieram zestaw numer 3
    Małgorzata, Bolesław
    gosia2005w@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wybieram zestaw numer 4
    Natalia, Dabrowa Gornicza Zabkowice
    Natalia.Bubel@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybieram zestaw nr 2 *-*
    Daniel, Bolesław
    jadampocky@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Nr II,
    Łukasz, Bolesław
    i.love.kakanaru@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestaw numer 2 zdecydowanie mnie zauroczył... :3
    Na imię mam Katarzyna, mieszkam w Bolesławiu
    Oto mój adres e-mail: fanka0animeee@gmail.com
    PS.: Pozdrawiam moją koleżankę, która powiedziała mi o tym konkursie *^*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zestaw IV
    Gabriela, Lubań(woj. dolnośląskie)
    gabi1999z@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Zestaw IV - od razu wpadł mi w oko :)
    Aneta, Dąbrowa Górnicza
    severus_insygnia_smierci@wp.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zestaw II - achhh ten Naruto... ;-)
    Monika, Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
    adamczewska_monika1986@wp.pl

    Serdecznie pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń