środa, 26 października 2016

News: Slow Starter nowością Dango!

Kolejną mangą wydawnictwa Dango jest:

Slow Starter
Autor: Ichikawa Kei


Gatunek/tematyka: shounen-ai, romans, okruchy życia
Ilość tomów: 1 (zakończona + manga ma sequel)
Szczegóły wydania: format oryginalny
Cena: 21,90 zł
Premiera tomu: marzec 2017

Opis: 
Historia o dwóch uczniach, Kiyo i Ino, którzy uczęszczają do różnych szkół, jednak codziennie rano jeżdżą tym samym pociągiem. W miarę upływu czasu stają się świadomi swojej obecności, jednak nigdy nie angażowali się w rozmowę. Aż do pewnego dnia, kiedy Kiyo zasypia w pociągu i jest obudzony przez Ino. Od tego momentu zaczynają ze sobą rozmawiać i ostatecznie stają się dobrymi przyjaciółmi...*



Przedpłata: *KLIK*



*Opis i szczegóły wydania pochodzą ze strony/fan page'a wydawnictwa

1 komentarz:

  1. Mam dziwne wrażenie, że już to kiedyś czytałam... Niestety mój profil na MAL-u milczy, jednak mogłam jeszcze wtedy nie wiedzieć o jego istnieniu. Dlatego zobaczymy, może najdzie mnie ochota i przeczytam (ponownie) po polsku?

    Zapraszam na Morriganowe.

    OdpowiedzUsuń