wtorek, 3 lutego 2015

Moje nowości: 1/2015

STYCZNIOWE NOWOŚCI NA PÓŁCE ORAZ GADŻETY:




1. Sword Art Online #2
2. HAGANAI - Nie ma wielu przyjaciół #1 (jednorazowy zakup brata)
3. Spice & Wolf #1 (jednorazowy zakup brata)
4. Unbreakable Machine-Doll #1 (jednorazowy zakup brata, ale ja planuję kontynuować)
5. Pet Shop of Horrors #5
6. Kobato #6
7. Karneval #10
8. Natuto #66
9. Orange #2


 DODATKI:
A. Karta Naruto
B. Zakładka Are you Alice?
C. Zakładka Na dzień przed ślubem
D. 2 karty Kobato
E. Kalendarzyk Kuroshitsuji 2015
F. Kalendarzyk Dogs 2015
G. Kalendarzyk Dengeki Daisy 2015
H. Kalendarzyk Tasogare Otome X Amnesia 2015



I. Kalendarzyk Studia JG 2015 (dodatek do zamówienia brata)
J. Kalendarz Studia JG na 2015 (dodatek do zamówienia brata)
K. Figurka Hasegawa Kobato (brata, ale to kwestia czasu, kiedy stanie się moja ;))

2 komentarze:

  1. Widzę, że brat lubi Haganai i to w dodatku najlepszą dziewczynę :) Ja, niestety, tej mangi kupować nie będę - nie powiem nawet, że się rozczarowałam, bo dokładnie tego się spodziewałam po tym, co zobaczyłam w Girls und Panzer od JG - tu też rysunki są paskudne. Jedną z ogromnych zalet Haganai są śliczne dziewczyny od Burikiego, nadal jakimś cudem atrakcyjne w anime, ale ta manga jest ble. Już lepiej kupię artbook.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście w Haganai najbardziej podobał mi się humor - zakręcony, wręcz miejscami popieprzony. To największa zaleta tego tytułu, ponieważ odmóżdża w sam raz na okres np. studenckiej sesji lub doła. Kreska to już insza inszość, ale recenzując ten tytuł na pewno ubiorę to w sensowniejsze słowa ;) Mój brat nie ma nawyku zbierania jakichkolwiek tytułów - on tylko sprawdził grunt pierwszymi tomami, a resztą już muszę zajmować się sama ^^" Dlatego postawiłam na Umbreakable Machine-Doll, które wydaje mi się interesujące.

      Usuń