czwartek, 6 sierpnia 2015

News: Hirunaka no Ryuusei nowością Waneko!

Waneko zadbało by dziewczęce serduszka zabiły szybciej dzięki mandze:

Hirunaka no Ryuusei
Autor: Yamamori Mika
Gatunek/tematyka: shoujo, komedia, szkoła
Ilość tomów: 12 (zakończona)
Szczegóły wydania: format standardowy, obwoluta,
tytuł będzie tłumaczony na j. polski
 Cena: 19,99 zł
Premiera pierwszego tomu: 18 kwietnia 2016
Kolejne tomy: w cyklu dwumiesięcznym


Opis: Nowy dom, nowi znajomi, nowa okolica… Przeprowadzki nigdy nie są łatwe, o czym niestety musi przekonać się 15 letnia Yosano Suzume, która z powodu pracy swojego taty musi przeprowadzić się z małej wsi do wielkiego Tokio i zamieszkać ze swoim wujkiem. Jak można się spodziewać ogrom miasta odrobinę ją przytłacza i dziewczyna gubi się w drodze z dworca, ale z opresji ratuje ją pewien dziwnie ubierający się facet. Prawdziwy szok czeka ją jednak pierwszego dnia w nowej szkole, kiedy okazuje się, że jej wcześniejszy wybawca jest jej wychowawcą! Co wyniknie z tej sytuacji? Jak nasza bohaterka odnajdzie się w wielkim mieście? Przygotujcie się na kolejny fajny romans od Waneko!*





Przedpłata: *KLIK*



*Opis i szczegóły wydania pochodzą ze strony/fan page'a wydawnictwa

2 komentarze:

  1. I ponownie moje szczęście: skończyłam już czytać mangę po angielsku przez skanlacje, a ta zaczyna być wydawana przez polskie wydawnictwo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkałam się już z tym tytułem, chociaż nie miałam okazji go czytać. Liczyłam na Ore Monogatari, ale i HnR zagości w mojej kolekcji, ponieważ odpowiada doskonale mojemu zapotrzebowaniu na shoujo. Szkoda tylko, że tytuł wyjdzie dopiero w kwietniu 2016.

      Usuń